Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

Maidens - Eve of Absolution


Οι Maidens είναι μια τετραμελής μπάντα που γεννήθηκε το 2008 στο Μιλγουόκι και το 2010 μας παρουσίασε το πρώτο της EP με αρκετές post metal και post hardcore ρίζες.Για να είμαι ειλικρινής της δεύτερης (περίεργης) μουσικής ταμπέλας δεν είμαι γνώστης,με αποτέλεσμα,συνήθως,συγκροτήματα με αυτόν τον ήχο να μην  συγκαταλέγονται στα  προσωπικά μου ακούσματα.
Στην αρχή ήμουν διστακτικός για το εαν ταίριαζε στη μουσική μου φιλοσοφία  το ντεμπούτο άλμπουμ των  Maidens με τίτλο "Eve Of Absolution" το οποίο περιέχει 7 συνθέσεις συνολικής διάρκειας περίπου 31 λεπτών αλλά μόλις του έδωσα την ευκαιρία ανακάλυψα 3 κομμάτια που με αιχμαλώτισαν.Αυτά είναι το "Discord:Storm On The Horizon",το ομώνυμο και το "The Calm,The Silence" που διαθέτουν ένα άρρωστο ψυχεδελικό υπόβαθρο προσθέτοντας το κάτι παραπάνω στον ήχο της μπάντας.Τα υπόλοιπα κομμάτια περιβάλλονται κυρίως από heavy riffs και hardcore φωνητικά.
Δώστε του και εσείς την ευκαιρία!!!

facebook



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου